Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, August 1, 2010

Tempat Menyorok...

Salah satu reason aku belajar menjahit ialah nak mencari tempat untuk hibernasi yang baru. Mula-mula macam tak caya je diri ini boleh jahit lurus..sebabnya dulu masa sekolah memang ambil KH aliran lelaki (KMT-sekarang dipanggil Kemahiran Teknikal). Tapi setelah cuba beberapa kali...aku berjaya. Ingat lagi projek pertamaku ialah beg cinta Bumi (EPAL)...siap juga.walaupun 2 kali pertemuan aku di EPAL. Bila dah siap,.seronok xingat! xoxo

Inilah tempat aku menyorok dan melegakan perasaan..bilik ni baru dikemas dan ditampal dengan wall decoration

Semua kain2 yang ada aku susun kat 2 rak ni..Sikit kan? xpe permulaan dulu...berdikit-dikit lama2 jadi bukit.


Wall decoration (munge-munge) aku tampal petang ni..baru nampak ceria sikit bilik ni...kalau x kusam je. Aku beli wall decoration ni kat kedai 2 ringgit.



and this is my dear machine...

Semoga mesin ni akan banyak berjasa padaku nanti..Amin..



No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Titipan ...