Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, November 5, 2010

Sambil2...selit satu

Dalam keghairahan nak menyiapkan semua order yang ada...sempat juga aku membelek-belek patern yang ada..mana tau dapat idea nak buat barang baru..lama dok melihat sambil ditemani oleh Harry Potter (aku tengah maraton citer2 ni...18 Nov ni nak kuar yang baru...yeay) aku berkenan pada bag buttercup. Patern ni dah lama ada dalam PC..cuma belum print out sahaja.

Hasilnya.....


Beg ni aku buat simple sahaja. Just magnetic button sebagai penutup...hajat nak buat zip...tapi patern dah tersalah potong...no pocket zip inside...just simple...boleh la nak guna untuk wat jalan-jalan..


Ini pula RPH yang dah siap...







Corak bunga2 pink ni yang ke-3 aku buat..Paling ramai yang request corak ni...stok dah tinggal sikit nak kena tambah yang baru..Order stok rasanya akan dibuat dalam cuti panjang... Sebab yang lain ada lagi...cuma corak ni sahaja yang dah nak habis..



And more to go....sempat x disiapkan sebelum bukak sekolah selepas Deepavali? Cyaiyyok2...


Happy Deepavali to all Hindus...Semoga perayaan kali ini memberi seribu kegembiraan pada anda semua




4 comments:

  1. hehe..cantik buttercup purse tu... kiter pun teringin lame dah nak buat but tu ar die..dok je dalam pc... tah bile masa nak potong tah arrr...

    ReplyDelete
  2. 10q2...seronok pulak bila da siap..try la..leh nanti share sama2 kt blog..

    ReplyDelete
  3. coco... ni pattern buttercup bag from rae tu ker? lebih cantik plak bila takde handle yer

    ReplyDelete
  4. haah mila..saya print out from rae. Asalnya memang nak letak handle...tapi bile da asyik jahit dan dah siap cantum baru teringat handlenya xde..so..jadila lagu ni..kene kepit kat ketiak

    ReplyDelete

Tinggalkan Titipan ...